پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403-3:4 شمسی /4/25/2024 3:04:20 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:42021
  • زمان انتشار:سه شنبه 18 مرداد 1401-7:39

سوزوکی موتور ژاپن اعلام کرد در بحبوحه نگرانی‌های فزاینده در مورد رکود اقتصادی جهانی، کاهش تقاضا برای خودروها را در داخل یا بازار اصلی خود در هند مشاهده نمی‌کند. 
پیش‌بینی مثبت خودروسازان ژاپنی

دیدگاه ماساهیکو ناگائو، مدیر اجرایی ارشد سوزوکی، چشم‌انداز صعودی سایر خودروسازان ژاپنی را منعکس می‌کند، حتی اگر تورم و نرخ‌های بهره بالاتر به عدم اطمینان در مورد اقتصاد جهانی دامن بزنند.

به گزارش خودرونامه به نقل از ایسنا، ناگائو گفت سوزوکی تا پایان ماه ژوئن حدود ۲۰۰هزار خودرو در ژاپن سفارش داشت. فروش سوزوکی در هند برای سه‌ماهه آوریل تا ژوئن، ۹/ ۲۷درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت و به ۳۸۰هزار دستگاه رسید. با این حال، فروش خودرو در ژاپن ۴/ ۶درصد کاهش یافت، زیرا کمبود تراشه تولید را مختل کرد. سوزوکی پیش‌بینی سود عملیاتی ۱۹۵میلیارد ین (۴۶/ ۱میلیارد دلار) خود را برای سال منتهی به ۳۱ مارس حفظ کرد و گفت تغییر آن در این مقطع زودهنگام است. براساس گزارش رویترز، ناگائو گفت: اگرچه کمبود نیمه‌هادی به تدریج در حال بهبود است، اما سوزوکی نمی‌تواند زمان رفع آن را پیش‌بینی کند. او گفت که این شرکت برای کاهش تاثیر، به تولید خودروهایی روی آورده است که به تراشه‌های زیادی در هند نیاز ندارند و آنها را به بازارهای آفریقا و همچنین آمریکای مرکزی و جنوبی صادر می‌کند.  اوایل این هفته، شرکت خودروسازی سوبارو نیز اعلام کرد انتظار دارد تقاضای قوی از سوی خریداران آمریکایی ادامه یابد، در‌حالی‌که شرکت تویوتاموتورز به هدف تولید جهانی ۷/ ۹‌میلیون سال تمام خود پایبند بود.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین