پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403-20:0 شمسی /4/25/2024 8:00:41 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:41963
  • زمان انتشار:شنبه 8 مرداد 1401-16:9

دو خودروساز بزرگ کشور قصد دارند محصولات جدیدی را به خطوط تولید خود اضافه کنند و در این بین تمرکز آنها با توجه به تکلیف وزارت صنعت، معدن و تجارت، عرضه خودرو اقتصادی است. 
محصول اقتصادی ایران خودرو از بهمن می آید

به گزارش خبرنگار خودرونامه، در این بین، گفته می شود ایران خودرو به دنبال تولید محصولی سه سیلندر است و ظاهرا با یکی از خودروسازان بخش خصوصی بر سر تولید آن به توافق رسیده است. یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود، به خودرونامه گفت: گروه بهمن قصد دارد خودرویی سه سیلندر را که پیش تر خود به دنبال تولید آن بود، در اختیار ایران خودرو قرار دهد. به گفته وی، مشخصات فنی این خودرو مورد تایید ایران خودرویی ها قرار گرفته و کارهای مربوط به تولید آن در دست اجراست. این منبع آگاه تاکید کرد که خودرو موردنظر قرار است به عنوان محصول اقتصادی ایران خودرو تولید و عرضه شود.

یکی از برنامه های تکلیفی وزارت صمت به خودروسازان، عرضه محصولات اقتصادی است و ایران خودرو نیز برنامه دارد تا محصولی را در این بخش معرفی کند. پیش تر گفته شده که تا دو ماه دیگر طرح نخست محصول اقتصادی ایران خودرو آماده خواهد شد و به نظر می رسد پای همین خودرو سه سیلندر گروه بهمن در میان است.

هنوز جزئیاتی در مورد برند این خودرو در دست نیست، اما به نظر می رسد به احتمال زیاد چینی خواهد بود. همچنین پرسش هایی مبنی بر اینکه محصول اقتصادی ایران خودرو در چه تیراژ و با چه قیمتی عرضه می شود، فعلا بی پاسخ مانده اند.

   


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین