جمعه 7 ارديبهشت 1403-14:59 شمسی /4/26/2024 2:59:16 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:35676
  • زمان انتشار:چهارشنبه 18 خرداد 1401-19:29

در حالی که قرار بود ۴۳۰ دستگاه فیدلیتی و دیگنیتی از امروز در بورس کالا معامله شود، وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) طی دو نامه این عرضه را ملغی کرد.
تعلیق عرضه خودرو در بورس کالا

<p >به گزارش خودرونامه، ثبت سفارش فیدلیتی و دیگنیتی از ۱۱ خردادماه در بورس کالا آغاز شده و قرار بود این دو خودرو هجدهم خردادماه در تالار خودروی بورس کالا عرضه شوند.

وزارت صمت طی دو نامه جداگانه خطاب به مدیرعامل بورس کالا و شرکت‌های کارگزاری این عرضه را ملغی و دلیل آن را محرمانه اعلام کرده است.

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت در نامه ای به سلطانی نژاد مدیرعامل بورس کالای ایران عرضه خودرو در بورس کالا را غیرقانونی خوانده است.

در این نامه که منوچهر منطقی به سلطانی نژاد مدیرعامل بورس کالای ایران ارسال کرده نوشته شده است: در شصت و سومین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی در تایخ 28 مهرماه  سال گذشته مسئولیت تنظیم بازار خودرو از جمله تدوین و ابلاغ راهنماها و دستورالعمل های تنظیم قیمت بر عهده وزارت صنعت معدن و تجارت و با هماهنگی ستاد تنظیم بازار است.

به موجب این مصوبه خودروهایی که بر مبنای مصوبه شورای رقابت مستثنی از نظام قیمت گذاری بودند نیز شامل مصوبه فوق الذکر است. لذا عرضه خودرو در بورس کالا مغایر با این مصوبه است.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین