سه شنبه 25 ارديبهشت 1403-14:55 شمسی /5/14/2024 2:55:12 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:34448
  • زمان انتشار:دوشنبه 19 ارديبهشت 1401-18:3
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از کارگران تاکید کردند:

رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از کارگران، با اشاره مجدد به موضوع خودرو، بار دیگر کیفیت تولیدات خودروسازان داخلی و لزوم جلب رضایت مصرف‌کنندگان را مورد تاکید قرار دادند.
وضع خودروسازان تعریفی ندارد

به گزارش خودرونامه، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای امروز در دیدار جمعی از کارگران، قاچاق و واردات بی‌رویه کالاهایی را که تولید داخلی و با کیفیت دارند، خنجری بر قلب تولید کشور خواندند و گفتند: بر اساس آمارهای کارشناسان، هر یک میلیارد دلار واردات از اجناس دارای تولید داخلی مانند کفش، پوشاک و لوازم خانگی، به تعطیلی ۱۰۰ هزار فرصت شغلی در کشور منجر می‌شود.

ایشان در این زمینه افزودند: البته خودروسازها از این حرف سوء استفاده نکنند زیرا وضع آنها تعریفی ندارد و مقصود، آن جاهایی است که تولید خوب و با کیفیت دارند.

رهبری پیش تر نیز در بهمن ماه سال گذشته با انتقاد از خودروسازان تاکید کردند که "ما در برخی از محصولات داخلی متأسفانه شاهد این هستیم که به کیفیت توجه نمی شود، این خیلی بد است؛ این همه‌ حمایت در طول این سالها از صنعت خودرو در کشور شده، اما خب کیفیت خودرو خوب نیست، مردم ناراضی‌اند و درست هم می گویند؛ حق با مردم است، یعنی اعتراض مردم به جا است،‌ این صنعت نتوانسته رضایت مشتری را جلب کند".

با توجه به تاکید دوباره رهبر انقلاب بر مسئله کیفیت خودروهای داخلی و از یک سو و این گفته ایشان مبنی بر اینکه خودروسازان {از مسئله اشتغال و پرهیز از واردات بی رویه} سوء استفاده نکنند، باید منتظر ماند و دید دولت چه تصمیمی در مورد واردات خودرو خواهد گرفت.

به تازگی مجمع تشخیص صملحت نظام با واردات مشروط خودرو موافقت کرده و دولت نیز مشغول بررسی طرح آزادسازی واردات است. همچنین قربانعلی دری نجف آبادی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز اعلام کرده دولت برای واردات خودرو نیازی به مجوز مجمع ندارد و مختار است.  

 


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین