جمعه 28 ارديبهشت 1403-6:3 شمسی /5/17/2024 6:03:55 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:34277
  • زمان انتشار:چهارشنبه 31 فروردين 1401-11:38
مدیرعامل ایران‌خودرو در جمع خبرنگاران:

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با اشاره به اهمیت رسانه ها به عنوان یار دوازدهم ایران خودرو، بر ضرورت پیوند صنعت و رسانه برای اطلاع رسانی شفاف و بیان واقعیت‌های موجود به جامعه و مخاطبان و ارایه تحلیل کارشناسی دقیق، تاکید کرد و گفت: نگاه و تحلیل رسانه‌ها نسبت به خودروسازان مبتنی بر آمار و مشاهدات و اطلاعات واقعی برای دوری از حواشی باشد تا اتفاقات خوبی را برای مردم رقم بزنیم.
کاملا موافق واردات خودرو هستم

به گزارش خبرنگار خودرونامه، مهدی خطیبی با بیان اینکه نیازمند رعایت اخلاق در رسانه‌ها هستیم، گفت:از رسانه‌ها می‌خواهم به حریم خصوصی افراد ورود نکنند.

وی با اشاره به چالش های میان خودروسازی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی،افزود:برخی نمایندگان مجلس کارشان به هتاکی شخصی کشیده است.

خطیبی تاکید کرد:مفاهیم اقتصادی را عوض کرده و با تعریف خودمان آن را وارد ادبیات اقتصادی می‌کنیم؛ یکی از این مفاهیم واژه انحصار است که بنده معتقدم با تعاریف علم اقتصاد، انحصار (در بازار خودرو کشور) نداریم. 

مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه به شدت اعتقاد به واردات خودرو دارد، گفت: واردات به نفع ایران خودرو و سایپاست، ولی معتقدم همزمان باید دست خودروسازان را نیز باز گذاشت. 

خطیبی اما در واکنش به ادعای وجود مافیا در خودروسازی گفت:مافیای خودرو کیست؟ کجاست؟ نشان‌مان بدهید تا یقه‌اش را بگیریم.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین