پنجشنبه 9 فروردين 1403-20:35 شمسی /3/28/2024 8:35:57 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:27999
  • زمان انتشار:يکشنبه 1 اسفند 1400-7:25

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به نارضایتی مردم از کیفیت و قیمت خودرو، بر ضرورت کاهش هزینه‌‌‌های سربار به منظور تعدیل قیمت خودرو تاکید کرد.
کاهش قیمت در دستورکار خودروسازان قرار گیرد

به گزارش خودرونامه، روح‌الله عباس‌پور با اشاره به نارضایتی مردم از قیمت و کیفیت خودرو، گفت: وزارت صمت باید به موضوع کیفیت خودروهای تولیدی رسیدگی کند زیرا در قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو و قانون ارتقای کیفی خودرو، وزیر صمت مکلف شده برای حمایت از مصرف‌کنندگان، ارتقای کیفیت، کاهش آلایندگی‌‌‌ها، رقابت‌پذیری و... سیاستگذاری لازم را انجام دهد.

نماینده مردم بوئین‌زهرا و آوج در مجلس افزود: در حال حاضر مردم از قیمت و کیفیت خودرو ناراضی و گلایه‌مند هستند، بنابراین مدیران عامل جدید ایران‌خودرو و سایپا در مرحله نخست باید رسیدگی به این دو مساله را در دستورکار خود قرار دهند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه کاهش هزینه‌‌‌های سربار در تعدیل قیمت خودرو اثرگذار است، ادامه داد: حمایت از مصرف‌کنندگان باید سرلوحه کار خودروسازان باشد. این در حالی است که بسیاری از مردم به دلیل کیفیت نامطلوب خودرو با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند و برای تعمیر قطعات ناچارند هزینه‌های بسیاری بپردازند.

منبع: خانه ملت


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین