چهارشنبه 2 خرداد 1403-6:51 شمسی /5/22/2024 6:51:56 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:24673
  • زمان انتشار:سه شنبه 18 خرداد 1400-15:23
مدیر عامل بهمن موتور تشریح کرد:

نشست خبری مجازی عرضه خودرو فیدلیتی دقایقی پیش با حضور مدیران بهمن موتور برگزار شد.
عرضه خودرو فیدلیتی از ابتدای تيرماه/ قیمت کاملا رقابتی است

به گزارش خودرونامه، در ابتدای این نشست، محمد ضرابیان، مدیر عامل بهمن موتور با بیان اینکه ثبت نام برای فروش خودرو فیدلیتی از ابتدای تيرماه آغاز خواهد شد، گفت: گروه بهمن سرمایه گذاری هنگفتی روی این خودرو انجام داده و قصد دارد داخلی سازی آن را بالا ببرد.

او افزود: مالکیت پلت فرم فیدلیتی مربوط به گروه بهمن است و با توجه به‌ سرمایه گذاری بالایی که روی اين پلت فرم صورت گرفته، خودروهای جدیدی با این پلت فرم تحت برند بهمن عرضه خواهد شد.

او گفت: بناست تا پایان سال آینده ۲۰ هزار خودرو فیدلیتی تولید شود و قصد داریم با توجه به مالکیت برند و داخلی سازی قطعات، خودروهایی با قیمت رقابتی روانه بازار کنیم.

ضرابیان افزود: در حال حاضر برنامه ریزی برای عرضه این خودرو در داخل کشور صورت گرفته اما درصدد آن هستیم تا این خودرو در بازارهای جهانی عرضه شود.

او گفت: این خودرو در کلاس SUV تولید شده و قیمت آن پایین تر از خودرو دیگنیتی بوده و با توجه به شرایط بازار ایران قيمتی رقابتی است.

ضرابیان افزود: خودرو فیدلیتی با توجه به ضوابط بازار داخل قیمت گذاری شده تا منافع مشتریان، سهامداران و قطعه‌سازان بطور همزمان لحاظ شود.

او گفت: برای تولید این خودرو از قوای محرکه تیوان استفاده خواهد شد و این موضوع هیچ تاثیری روی کیفیت آن نخواهد داشت چرا که تیوان از پیشرفته ترین موتورهای حال حاضر تولید داخل است.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین