پنجشنبه 30 فروردين 1403-3:48 شمسی /4/18/2024 3:48:35 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:24057
  • زمان انتشار:شنبه 9 اسفند 1399-9:34
پاسخ نجم‌الدین به میرخانی‌رشتی:

به دنبال انتشار نقل و قولی از داود میرخانی‌رشتی از جواد نجم‌الدین، درباره لگن خواندن رانا و عملکرد منوچهر منطقی، مدیرعامل ایران‌خودرو در دولت محمود احمدی‌نژاد جوابیه‌ای خطاب به مدیرعامل ایران‌خودرو در دولت میرحسین موسوی صادر کرد.
تولید رانا با قیمت ۹ میلیون تومان ممکن نبود

به گزارش "خودرونامه" نجم‌الدین نوشت: اظهارنظر جنابعالی درخصوص اینکه اینجانب درمورد عملکرد اقای منطقی اینچنین گفته‌ام باعث تاسف وتعجب اینجانب گردید چون من هرگز چنین اظهار نظری نکردم.

جهت مزید اطلاع به عرض میرسانم زمانیکه بنده وارد شرکت شدم خودروی رانا توسط تیم آقای منطقی طراحی و رونمایی شده بود و ما میبایست جهت صنعتی سازی و تکمیل آن اقدام می‌کردیم اما از آنجاییکه در زمان طراحی قول قیمت تمام شده ۹ ملیون تومان را برای این خودرو داده بودند و با قیمت‌های آنروز قطعات و مجموعه‌ها امکان تولید چنین خودرویی با این قیمت نبود بنابراین ادامه پروژه به مدت شش ماه جهت کاهش قیمت تمام شده قطعات ومجموعه ها به تاخیر افتاد.

سپس شروع و در خرداد ۹۱ به تولید انبوه رسید بنابراین هرگز چنین اظهار نظری درمورد این خودرو صورت نگرفته و کذب محض است.

البته این دومین بار است که جنابعالی مطالبی را از قول اینجانب رسانه ای می‌کنید که هم باعث گلایه است وهم ناچار میشوم فرمایشات شما را تکذیب نمایم لذا خواهشمندم خود جنابعالی فرمایش‌تان را تصحیح فرمایید تا موجب رنجش و گلایه مدیران اسبق ایران خودرو فراهم نگردد.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین