جمعه 31 فروردين 1403-23:25 شمسی /4/19/2024 11:25:06 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:20445
  • زمان انتشار:شنبه 24 آبان 1399-7:54

در سومین شماره ویژه نامه خودرونامه به بررسی دلایل محبوب نبودن یا به عبارت بهتر تنفر ایرانی ها از دو خودروساز بزرگ کشور پرداخته ایم.
آیا ایرانی‌ها خودروسازان داخلی را دوست ندارند؟

چرا خودروسازان را دوست نداریم؟ صنعت خودرو در ایران اگرچه اشتغال قابل توجهی را (مستقیم و غیر مستقیم) ایجاد کرده و چند میلیون نفر از ناحیه این صنعت و صنایع وابسته به آن نان می خورند، با این حال نه تنها صنعتی محبوب نزد شهروندان نیست، بلکه بغضی بزرگ نیز علیه آن در سطح جامعه احساس می شود.

اما چرا ایرانی ها این چنین علیه خودروسازان بزرگ خود شوریده، بغض دارند و مشتاق تعطیلی و زمین خوردن آنها هستند؟

به نظر می رسد این بغض عمومی علیه غول های جاده مخصوص، ریشه در دو مسئله کلی دارد، یکی وابستگی آنها به دولت و دیگری رفتاری که در این سال ها با مشتریان داشته اند.

به این پرسش اما دکتر خلیل حیدری؛ استادیار موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی و همچنین راحله درویش کارشناس و پژوهشگر کشور نیز پاسخ داده اند.

در این ویژه نامه اما مهمترین اخبار خودرویی هفته نیز مرور شده است.

خودرونامه آماده است تا در صورت نیاز، پاسخ خودروسازان را به تحلیل ها و نظرات کارشناسی شماره سوم ویژه نامه خود، منتشر کند.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین