جمعه 31 فروردين 1403-21:29 شمسی /4/19/2024 9:29:15 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:1794
  • زمان انتشار:پنجشنبه 22 شهريور 1397-4:10
معاون بازاريابی و فروش ایران‌خودرو اعلام كرد:

هدف شركت ایران‌خودرو از اجراي طرح‌های پیش‌فروش گروه محصول، كم كردن انگيزه دلالان و افزايش احتمال دست‌یابی مشتريان و مصرف‌کنندگان واقعي به خودروي موردنظر خود است. ثبت‌نام کنندگان نیز در موعد مقرر نسبت به انتخاب محصول موردنظر خود اقدام خواهند کرد.
ثبت‌نام موفق از حدود 15 هزار مشتری نهایی

خودرونامه: معاون مدیرعامل در بازاريابي و فروش شركت ایران‌خودرو ضمن تشكر از استقبال بی‌نظیر مشتريان از شرايط فروش اين شركت اعلام كرد: همان‌طور كه از پيش اطلاع‌رسانی شده بود، روز گذشته بخشنامه پیش‌فروش گروه محصولات شركت ایران‌خودرو فعال شد و تعداد حدود 15هزار مشتري نهائي و مصرف‌کننده واقعي موفق به ثبت‌نام در اين بخشنامه شدند.  

 به گزارش ایکوپرس مصطفي خان كرمي بابیان اين مطلب افزود: هدف شركت ایران‌خودرو از اجراي طرح‌های پیش‌فروش گروه محصول، كم كردن انگيزه دلالان و افزايش احتمال دست‌یابی مشتريان و مصرف‌کنندگان واقعي به خودروي موردنظر خود است. ثبت‌نام کنندگان نیز در موعد مقرر نسبت به انتخاب محصول موردنظر خود اقدام خواهند کرد.

وي گفت: با توجه به مشكلاتي كه درگذشته در مراحل ثبت‌نام براي مشتريان به وجود می‌آمد، سعي كرديم با به‌کارگیری روش‌ها و تکنیک‌های جديد و همچنين اعمال محدودیت‌هایی كه مسير ثبت‌نام را براي مصرف‌کنندگان واقعي کوتاه‌تر می‌کند، فرآيند ثبت‌نام را براي مشتريان نهائي تسهيل  کرده و دست دلالان و سودجويان بازار را كوتاه کنیم.

خان کرمی تصريح كرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا مطابق وعده مديريت ارشد گروه صنعتي ایران‌خودرو، پیش‌فروش ويژه خودروهاي توليدي را آغاز کنیم و با اين اقدام بخشي از اعتماد مشتريان را پاسخ داده و نياز بازار تأمین شود.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:1

.

نظرات کاربران

آخرین عناوین