جمعه 10 فروردين 1403-2:56 شمسی /3/29/2024 2:56:57 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:1747
  • زمان انتشار:جمعه 22 تير 1397-18:18

گران‌قیمت‌ترین بازیکن دنیا سرانجام به‌صورت رسمی از تیم رئال مادرید به یوونتوس ایتالیا پیوست و حالا سر و صدای زیادی درباره این انتقال به گوش می‌رسد.
جیپ به دنبال درآمدزایی از انتقال رونالدو به یوونتوس!

خودرونامه|حالا کمپانی‌های زیادی به دنبال سود بردن از انتقال کریستیانو رونالدو به تیم یوونتوس هستند و البته پس از کمپانی فیات-کرایسلر این جیپ است که می‌خواهد از کنار جیب یوونتوس و رونالدو برای خود کیسه بدوزد! همان‌گونه که می‌دانید از 6 سال پیش تاکنون لوگوی جیپ روی پیراهن این تیم پر افتخار ایتالیایی نقشه بسته است.

 در حال حاضر شرکت فیات-کرایسلر مبلغ 20 میلیون دلار را در هر سال به یوونتوس از بابت هزینه‌های اسپانسری می‌پردازد هرچند اتونیوز می‌گوید اگر رونالدو بتواند برای مثال یوونتوس را به فینال مسابقات قهرمانان اروپا برساند درآمد حدود 58.3 میلیون دلاری می‌تواند به دست آید. این را مدیر گروه بازاریابی Apex می‌گوید.
اما تصور اینکه تأثیر رونالدو چگونه می‌تواند به افزایش فروش جیپ کمک کند کاملاً آسان است. مخصوصاً اگر رونالدو بتواند تماشاگران پرشور یوونتوس را به مشتریان جیپ تبدیل کند این درآمدزایی کاملاً چشمگیر خواهد بود.

کریس چانی معاون شرکت دید استراتژیک می‌گوید:

من می‌توانم نقاط قوت انتقال رونالدو به یوونتوس را ببینم. آزادی و ماجراجویی و حس دل‌بازی که جیپ ارائه می‌کند برای همه افراد جذابیت دارد اما این فاکتورها مخصوصاً برای خریداران خودروهای جدید جذابیت دوچندانی را نشان می‌دهند.

جدای از جیپ، یوونتوس از اسپانسری آدیداس، آلیانز و سامسونگ نیز برخوردار است. این سه برند نیز از مزیت‌های انتقال رونالدو به سری آ سود خواهند برد. البته آدیداس اسپانسر پیراهن تیم رئال مادرید نیز هست و بنابراین اوضاع برای آن‌ها خیلی تغییر نخواهد کرد اما خب اکنون می‌توانند بجای فروش پیراهن CR7 در اسپانیا روی فروش آن در ایتالیا تمرکز کنند.


منبع:پدال

نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

منبع:پدال

نظرات کاربران

آخرین عناوین