به گزارش خودرونامه، می شد حدس زد که مخالفان اسنپ با حربه اخلاق و با ابزار زنانگی دست به تخریب حیثیت یکی از بزرگترین سامانه های هوشمند حمل و نقل در ایران بگیرند. القای ناامنی و تجاوز به زنان و کودکان از یک سو و دستبرد و خفت گیری از سوی دیگر موضوعی است که می توان طی روزهای آینده در اسنپ شاهد آن بود چرا که رقبا بی رحم اند و جریان های فاسد سیاسی و نهادهای قدرت اگر سهم خود را نگیرند دست به این تخریب ها خواهند زد.
به نظر می رسد پس از اجرای سناریوی آزار جنسی یک زن و رسانه ای شدن ان که به یک شو بیتشر شبیه نیست، موضوع اعتراض چند نفر که خود را راننده اسنپ دانسته اند به بهانه پایین بودن تعرفه قیمت ها حاشیه جدیدی است که طراحان تخریب این سامانه آن را اجرایی کرده اند.
در این میان بهتر است مدیران اسنپ و مصرف کنندگان از این سامانه ضمن آشنایی با اقتصاد سیاسی ایران و شناخت نهادهای قدرت و فساد موجود در آن و درک این واقعیت که رقابت در اقتصاد و تجارت رحم ندارد، از این دست حوادث شگفت زده نشوند و آن را به پای رواج بی اخلاقی در جامعه نریزند چرا که در فضای فعلی کمتر تجاوزی صورت می گیرد که جنبه سازماندهی شده نداشته باشد و بخواهد به سرعت رسانه ای شود.
اگر امروز اسنپ توانسته به یک سامانه معتبر رفاه برای کلان شهرها ایجاد کند به سبب خدمات نسبت مناسب و قیمت رقابتی است که طبیعتا صنف تاکسی رانان کمتر می توانند چنین سرویسی را ارائه دهند.
از این رو بهتر است تا موضوعاتی چون آزار جنسی و اعتراض رانندگان موجب عقب نشینی این سامانه و سامانه های مشابه نشود و با شعار رقابتی کردن و انتخاب آزادانه مردم به حرکت خود ادامه داده و ضمن شناخت عوامل ایجاد مزاحمت و تخریب آنان را از سامانه خود برای همیشه خارج کند.