شنبه 15 ارديبهشت 1403-6:59 شمسی /5/4/2024 6:59:53 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:1424
  • زمان انتشار:سه شنبه 7 شهريور 1396-17:57

خودرو سوناتا با قیمتی حدود 190 میلیون تومان یکی از 4 خودروی هیوندای مدل 2017  از سوی کرمان موتور در بازار عرضه شده است. اما این خودرو چه ویژگی‌هایی دارد که در بازار با طراحی منحصر به فرد شناخته شده است؟
6 ویژگی هیوندای سوناتا

به گزارش خودرونامه، در ادامه این گزارش به 6 ویژگی هیوندای سوناتا اشاره شده است.

 

افزایش واکنش‌پذیری و عملکرد ترمزها و استفاده از آج‌های خاص در تایرهای 18 اینچی خودرو، سیستم ایمنی موثر را تضمین کرده است.

کنترل پایداری الکترونیکی به صورت پیوسته حرکت فرمان را در مقایسه با حرکت چرخ‌ها کنترل کرده و موتور، سیستم ترمز و فرمان را در ترمزهای ناگهانی کنترل می‌کند. این سیستم با انتقال نیروی ترمز به طور مستقل به هر یک از چرخ‌ها امکان کنترل بهتر خودرو و عدم لغزش آن را در پیچ‌ها فراهم می‌کند.

تنظیم خودکار زاویه چراغ‌ها این امکان را فراهم کرده که با روشن کردن نقاط کور در هنگام گردش دید بهتری برای راننده به وجود آید.

سیستم درب صندوق هوشمند باعث شده تنها 3 ثانیه با فشردن کلیدی درب صندوق باز شود.صندوق عقب اتوماتیک باز خواهد شد. این سیستم به راننده اجازه می‌دهد تا باز خود را بدون اینک روی زمین بگذارد بلافاصله در صندوق قرار دهد.

جلو پنجره سوناتا طراحی جسورانه و منحصر به فردی دارد.

چراغ خوش آمدگویی آینه‌های جانبی مسیر سوار شدن را برای سرنشینان خودرو روشن می‌کند.

علاقمندان در راستای کسب اطلاعات بیشتر و جزئیات فروش خودروهای هیوندای کرمان موتور می‌توانند به نمایندگی‌های برند هیوندای این شرکت خودروسازی در سراسر کشور و یا به آدرس اینترنتی http://kermanmotor.ir مراجعه کنند.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین