جمعه 10 فروردين 1403-8:8 شمسی /3/29/2024 8:08:45 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:13715
  • زمان انتشار:شنبه 24 خرداد 1399-13:3

قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو از تحویل پیش از موعد خودروهای فروش رفته در طرح فروش فوق العاده به مناسبت عید سعید فطر خبر داد.
تحویل خودروهای فروش فوق العاده ایران خودرو زودتر از موعد

به گزارش خودرونامه، محسن ناقدی ضمن قدردانی از استقبال و وفاداری مشتریان نسبت به محصولات گروه صنعتی ایران خودرو گفت: این موضوع مسوولیت ما را سنگین تر کرده است. بالغ بر یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر واجد شرایط در طرح پیش فروش یک ساله ثبت نام کردند که از این تعداد براساس ظرفیت تعیین شده، امکان انتخاب محصول برای ۴۵ هزار نفر برمبنای قرعه کشی فراهم شد.
وی با بیان این که تحویل خودروهای طرح فروش فوق العاده از این هفته آغاز شده تاکید کرد: فرآیند تحویل خودروها به تدریج ادامه خواهد داشت و خودروهای این طرح پیش از فرارسیدن موعد سه ماهه تحویل مشتریان خواهد شد. 
ناقدی تصریح کرد: پیش فروش ۴۵ هزار دستگاه نیز به گونه ای برنامه ریزی شده است که تحویل خودروها هیچ گونه تاخیری نداشته باشد. 
وی با اشاره به اختلال ایجاد شده در ثبت نام اولیه سایت امتا گفت: این اختلال به صورت مستمر نبود اما با پیگیری های صورت گرفته از مسوولان امتا مقرر شد برای برنامه های بعدی فروش این مشکل وجود نداشته باشد. 
ناقدی از ایجاد گشایش در ترخیص قطعات خودرو از گمرک خبر داد و گفت:  با ارسال قطعات، فرآیند تکمیل و عرضه خودروها با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

منبع: ایکوپرس


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین