شنبه 10 خرداد 1404-12:41 شمسی /5/31/2025 12:41:29 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:12534
  • زمان انتشار:سه شنبه 30 ارديبهشت 1399-14:15
با هدف کاهش ترددهای شهری و افزایش رضایت مشتریان انجام شد:

مدیرعامل سايپايدك از راه اندازی فروشگاه آنلاين سایپایدک در راستای افزایش رضایت مشتریان و بهبود فرآیندها در حوزه فروش قطعات یدکی خبر داد.
راه اندازی فروشگاه سایپایدک آنلاین

به گزارش خودرونامه، سید فخرالدین حیدری منش گفت: یکی از وظایف سازمان خدمات پس از فروش سایپا در مسیر خدمت رسانی به مشتریان گروه سایپا، فراهم آوردن دسترسی آسان به قطعات یدکی در هر زمان و هر مکان است. به همین منظور فروشگاه آنلاین شرکت سایپایدک راه اندازی شده تا در راستاي جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و کاهش ترددهای شهری، قطعات اصلی در کوتاهترین زمان به مشتریان تحویل داده شود.

حیدری منش سهولت خرید اینترنتی، تکریم و رضایت مشتریان، ارسال سریع قطعات، اصالت قطعات، گارانتی معتبر و كاهش مراجعه حضوري به فروشگاه هاي لوازم يدكي در وضعيت كنوني را از ویژگی های سایپایدک آنلاین برشمرد و افزود: مشتریان گروه خودروسازی سایپا می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی  www.saipayadakonline.com از خدمات ارائه شده استفاده کنند.

منبع: سایپانیوز


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین