يکشنبه 30 ارديبهشت 1403-7:55 شمسی /5/19/2024 7:55:14 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:11388
  • زمان انتشار:يکشنبه 7 ارديبهشت 1399-20:42

دبیر کمیته فنی صدور مجوزهای زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به نامه نگاری مجدد خودروسازان برای تعویق مهلت ارتقای استاندارد آلایندگی خودروهای تولیدی به یورو ۵ گفت: خودروسازان تنها به دنبال خریدن وقت و سود بیشتر هستند.
پاسخ منفی محیط زیست به درخواست خودروسازان

به گزارش خودرونامه، بهزاد اشجعی افزود: خودرو سازان ۷ سال است برای ارتقای کیفیت محصولات خود زمان خریده‌اند. وی با اشاره به اینکه در سال ۹۲ خودروسازان به ارتقای کیفیت خودروها بر مبنای استاندارد یورو ۴ اقدام کرده‌اند، یادآور شد: طبق قانون، ارتقای محصولات به استاندارد یورو ۵ باید در سال ۹۴ اتفاق می‌افتاد، اما خودروسازان در این مدت ۵ سال دائماً بهانه تراشی می‌کنند.

دبیر کمیته فنی صدور مجوزهای زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه طرح مشکلاتی از قبیل کیفیت پایین سوخت تولیدی، تحریم و قیمت کاتالیست، بهانه‌های خودروسازان است و از سوی کارشناسان و نهادهای مسئول بارها نقد شده، گفت: محیط زیست به طور کامل مطمئن شده که خودروسازان فقط می‌خواهند وقت بخرند تا با تولید خودروهای با استاندارد پایین‌تر سود بیشتری ببرند. اشجعی با اشاره به اینکه محیط زیست در خصوص مهلت‌خواهی مجدد خودروسازان به مدت ۳ ماه دیگر مخالفت خود را اعلام کرده است، اظهار داشت: وقتی از ۳ ماه صحبت می‌کنند یعنی می‌خواهند یکسال دیگر هم ارتقا را به تعویق بیاندازند.

منبع:مهر


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین