يکشنبه 30 ارديبهشت 1403-9:21 شمسی /5/19/2024 9:21:09 AM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:10314
  • زمان انتشار:سه شنبه 19 فروردين 1399-17:34

میزان فروش خودروهای برند آلمانی بی‌ام‌و در سه ماهه نخست سال جاری میلادی با ۲۰.۱ درصد کاهش روبرو شده است. آمار و گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت خودروسازی بی‌ام‌و، در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۰ میلادی، ۴۱۱ هزار و ۸۰۹ دستگاه خودرو را در بازارهای جهانی به فروش رسانده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش ۲۰.۱ درصدی را تجربه کرده است.
سقوط فروش خودروساز بزرگ آلمان

به گزارش خودرونامه، میزان فروش برند مینی نیز به عنوان یکی از زیر مجموعه های این شرکت آلمانی در همین بازه زمانی، ۶۴ هزار و ۴۴۹ دستگاه بوده که در مقایسه با سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹ با کاهشی ۲۳.۴ درصدی مواجه شده است.

این در حالی است که میزان فروش خودروهای برقی‌ بی‌ام‌و در فصل نخست سال جاری میلادی با ثبت افزایش ۱۳.۹ درصدی، از ۳۰ هزار دستگاه نیز عبور کرده و روی عدد ۳۰ هزار و ۶۹۲ دستگاه ایستاده است. بر اساس گزارش وب سایت automobilsport، با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و افت شدید تقاضا در بازارهای جهانی، به نظر می‌رسد میزان فروش این خودروساز بزرگ با افت قابل توجهی مواجه شده است.

میزان فروش این شرکت آلمانی در وطن خود نیز در این بازه زمانی سه ماهه با کاهش ۹ درصدی، به ۶۷ هزار و ۸۸۲ دستگاه رسیده است. میزان فروش این برند در اروپا نیز با کاهشی ۱۸.۳ درصدی مواجه شده است. چین نیز که بزرگترین و مهم ترین بازار فروش خودرو در جهان به شمار می رود، با ثبت یک رکورد بی سابقه و فروش ۱۱۶ هزار و ۴۵۲ دستگاه خودروی بی ام و، افت  قابل توجه ۳۰.۹ درصدی را تجربه کرده است. میزان فروش این برند آلمانی در سایر کشورهای آسیایی، آمریکایی و ایالات متحده نیز در این بازه زمانی به ترتیب با کاهش ۲۵ درصدی ۱۷.۶ درصدی و ۱۷.۴ درصدی روبرو شده است.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین