جمعه 10 فروردين 1403-16:30 شمسی /3/29/2024 4:30:18 PM
  • گروه مطلب:
  • کد مطلب:1009
  • زمان انتشار:دوشنبه 21 تير 1395-0:44
گزارش رضایتمندی مشتریان از خودروهای خارجی نشان داد

بر اساس تازه‌ترین گزارش بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در ارتباط با سنجش رضایت مشتریان از ارائه خدمات پس از فروش، شرکت ایرتویا توانست بالاتر از شرکت‌هایی همچون اطلس‌خودرو، نماینده رسمی کیاموتورز کره در ایران و پرشیا‌خودرو، نمایندگی رسمی ب.ام.و، مقام نخست را به دست آورد.
تویوتا اول شد؛ کیا و ب.ام.و در بعد

به گزارش خودرونامه، با تحقیقات و بررسی‌هایی که این شرکت در زمینه ارائه خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه کننده خودروهای سواری در سه ماهه چهارم سال ۱۳۹۴ صورت گرفته است، شرکت ایرتویا به عنوان نماینده انحصاری تویوتا در ایران با کسب بالاترین امتیاز در میان سایر شرکت‌های عرضه کننده خودرو شامل واردکنندگان و تولیدکنندگان خودرو، عنوان برترین شرکت در رضایت‌مندی مشتریان از خدمات پس از فروش را به خود اختصاص داد.

 

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در سال 1368 با هدف ارائه خدمات فنی، مهندسی، مشاوره‌ای و تحقیقاتی جهت ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، تدوین استانداردهای مورد نیاز صنایع و نظارت بر حسن اجرای پروژه‌ها و حسن ارائه خدمات تاسیس شد و این شرکت تحقیقات خود را از جهت بازرسی و نظارت بر اجرای استانداردها به منظور ارتقاء کیفیت در دوره های مشخصی انجام می‌دهد.

 

پیش از این ایرتویا در دوره‌های متعددی موفق به کسب چندین عنوان برتری شده است و این شرکت در نظر دارد با پیگیری‌های مستمر و ارتقای مستمر سطح کیفی خدمات رسانی به مشتریان، همواره جایگاه نخست خود را در بین تمامی عرضه‌کنندگان حفظ کند.


نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

.

نظرات کاربران

آخرین عناوین